Één van de belangrijkste zaken die u als ondernemer altijd op orde moet hebben is het kunnen nakomen van de afspraken die u met uw klanten maakt. Belooft u ze op een bepaald tijdstip bepaalde goederen te leveren, dan moet u dat ook kunnen waarmaken. Dat betekent dat de goederenopslag goed verzorgd moet zijn. En dat is precies waar wij in beeld komen, want de overslag van goederen nemen we graag van u over. In dat geval kunt u zelf natuurlijk altijd een vinger aan de pols houden, maar hoeft u geen zorgen te hebben over uw voorraden.
Weet u nu precies hoeveel goederen u op voorraad heeft? Waarschijnlijk wel, maar u kunt niet veel met die informatie. Want goederenopslag is een randzaak waar u als ondernemer het liefst niet veel tijd aan kwijt wilt zijn. Toch is het soms onoverkomelijk om er een paar uur in te steken, bijvoorbeeld als u meerdere grote orders tegelijkertijd krijgt.
Dit kan echter anders. Door ons de goederenopslag voor uw organisatie over te laten nemen heeft u altijd aan één telefoontje genoeg om een transport de weg op te krijgen. Wij weten namelijk waar de goederen liggen opgeslagen en ook waar het transport naartoe moet.
Ook alles wat bij overslag van goederen komt kijken
Maar met alleen overslag van goederen bent u er natuurlijk nog niet. U moet bij de meeste transporten ook verschillende vervoersdocumenten kunnen tonen. Dat betekent dat u ook weer veel tijd kwijt bent aan het verkrijgen van deze vervoersdocumenten, die voor u op die manier eerder belemmerend werken dan dat ze u helpen.
U raadt het al: ook deze vervoersdocumenten verzorgen we graag voor u. We hebben namelijk niet alleen specialisten in dienst die alles weten over de opslag van goederen en warehousing, maar we hebben ook een eigen afdeling customs. Tijd dus om eens contact met ons op te nemen en u te laten overtuigen van de toegevoegde waarde die we kunnen zijn voor uw bedrijf.