Als ondernemer in de internationale handel weet u hoe belangrijk het is om de afspraken met uw klanten na te komen. Daarmee bouwt u immers aan een goede reputatie en weet u zeker dat bepaalde afnemers graag weer bij u terug zullen komen. Daarbij is het van groot belang dat de overslag van goederen op de juiste manier gebeurt. Door de goederenopslag namelijk goed in te richten kunt u namelijk altijd snel schakelen en korte levertijden bieden. Door onze warehousing afdeling daarvoor te vragen weet u zeker dat u van deze voordelen verzekerd bent.
Tijdens de overslag van goederen zijn verschillende variabelen van belang. Niet alleen is het belangrijk dat de spullen op een bereikbare plek liggen en dat het voorraadbeheer in de juiste handen is, maar ook de kennis van goederenopslag is van belang. Wij werken met een afdeling vol specialisten die precies weten wat belangrijk is voor uw goederen. Niet voor niets is warehousing één van de branches waar we de laatste jaren flink in geïnvesteerd hebben, en daar kunt u van profiteren.
Maak u geen zorgen over de overslag van goederen
We kunnen met een gerust hart zeggen dat goederenopslag bij ons in goede handen is. En dat kunt u ten alle tijden controleren. Ons inventieve systeem voor voorraadbeheer werkt namelijk zo dat niet alleen wij, maar ook u altijd inzicht heeft in de grootte van uw voorraad. Krijgt u dus door dat er een grote order aan zit te komen, dan kunt u snel schakelen en de voorraad zo nodig aanvullen.
In overleg met onze mensen van warehousing is dit helemaal een fluitje van een cent. Niet voor niets hebben we onlangs onze beschikbare ruimte voor opslag flink moeten vergroten. In totaal kunnen we nu 20.000 vierkante meter aan handelswaar opslaan. Dat hoeft natuurlijk lang niet allemaal van u te zijn, want deze ruimte is op te delen in verschillende percelen.
Ook als relatief kleine of middelgrote onderneming kunt u dus altijd profiteren van onze diensten. Neem maar eens contact met ons op, dan zullen we snel overtuigen van de toegevoegde waarde van onze diensten.